Vizitatori

miercuri

Iertare



Încă mă doare,
Dar acum nu-mi cer iertare,
Poate data viitoare,
Când o să doară mai tare.

Ești o mamă iubitoare,
Supusă la o grea-ncercare.
Te zbați, dar nu poți,
Ierți și totuși regreți.

Mereu sunt rea, iar tu cea bună,
Vreau să mă iei din nou de mână,
Să nu te îndoiești de mine,
Voi fi mereu lângă tine.

Chiar dacă par a fi rea
Te iubesc, ești mama mea
Și vreau să m-accepți așa,
Recunosc, e vina mea!

„Iertarea e, de fapt, experimentarea în imaginaţie versiunea revizuită a zilei, experimentarea în imaginaţie a ceea ce doreşti să fi experimentat în carne şi oase. De fiecare dată când cineva iartă cu adevărat – adică, de fiecare dată când retrăieşte evenimentul aşa cum trebuia să fi fost trăit – se naşte din nou.” (Neville Goddard)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu