Vizitatori

joi

Micuţul e acum adolescent

    E soare, te plimbi singur pe aleea cea mai retrasă din parc. Picurii de ploaie se lovesc de tine din ce în ce mai tare, iar tu eşti nepăsător. De ce nu te bucuri de lucrurile care sunt cu adevărat frumoase? Pari trist... Aş vrea să te ajut, dar nu am cum, sunt prea departe. Însă mult mai aproape de tine este ceea ce îţi doreşti să fii cu adevărat. Nu te lăsa pradă cuvintelor urâte pe care ţi le adresează ceilalţi. Vrei să fii doborât? Eşti singurul adolescent care nu ştie să se bucure de lucrurile frumoase pe care le are. Recuperează timpul pierdut! Mai este puţin până când vei primi îmbrăţişările puternice ale înfrângerii, moment în care te vei chinui să scapi, dar nu vei mai putea. Până şi soarele zăreşte aleea cea mai rătăcită, aceasta, pe care te afli tu şi eşti pierdut de realitate. Fericirea ta contează pentru ceilalţi, aşa cum pentru tine contează razele de soare care îţi luminează chipul. Ştiai că soarele răsare şi apune chiar şi iarna, când ţie ţi se pare că e frig? Există. Aşa trebuie să existe şi speranţa în sufletul tău, indiferent de starea pe care o ai, niciodată să nu dispară. Tristeţea se poate transofrma în fericire, răutatea în bunătate. Zâmbeşte, nu te costă nimic!

„Adolescenţa nu este doar o perioadă importantă a vieţii, ci şi singura perioadă când putem vorbi despre viaţă în sensul complet al cuvântului.” (Michel Houellebecq)

6 comentarii:

  1. Adela MARIA Ciupe5 februarie 2011, 16:10

    Deci Anca draga...TOATA STIMA SI RESPECTU'!!!SINCER!!!tu ai scris TOATE astea???nu pot sa cred...de fapt:BA DA...POT SA CRED!!!in ANCA...ii multumesc lui Dumnezeu fiindca te-am putut intalnii si esti alaturi de mine...acum iti vad latura artistica si sentimentala din tine...si crede-ma ca stiu din ce cauza ai sentimentele astea...fiindca cineva a plecat pentru totdeauna nu-i asa???DA!!!si ai trecut prin muuult prea multe in viata...si NU UITA:CE-I AL TAU E PUS DE-O PARTE!!!Doamne Doamne stie asta!m-am gandit ca si eu as putea sa-mi fac un blog...dar nu cred ca as putea sa fac unul pe masura acestuia...esti MIRIFICA...FENOMENALA...MINUNATA...ai un blog IMENS...serios...eu nu stiu cum ai putut sa asezi pe hartie atatea cuvine frumoase...?!?Dumnezeu sa-ti dea, in primul rand multa SANATATE(ca-i mai buna decat toate), FERICIRE si SA FII IUBITA!!!JOS PALARIA!!!Dumnezeu o sa te rasplateasca...cu multe lucruri frumoase...iti promit!!!TE IUBESC ENORM!!!ai grija de tine si Dumnezeu sa te ajuta sa continui sa pui pe hartie gandurile tale minunate...AMIN!!!JOS PALARIA IN FATA TA!!!THE BEST!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelush, deci nu am cuvinte sa iti multumesc!(Tin sa ii anunt pe cei care citesc ceea ce mi-a scris EA mai sus, ca e coleguta mea de banca, si totodata una dintre persoanele in care am incredere deplina). M-ai facut sa plang citind ceea ce ai scris mai sus:( Nu ma asteptam sa impresionez cu ceea ce scriu, dar uite ca placerea naste fericire! si eu TE IUBESC! :*:*:*:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea Ciurea21 martie 2011, 17:24

    AnCutSaaaaa!M`ai impreSionat ENORRM!Este absolut uimitor tot ce ai scris tu aici`!Chiar ma facut sa plaang! Nu stiam de blogu`tau,azi l`am vazut pentru prima data si am citit cateva povestiri si chiar am ramas impresionata`!Esti o persoana extrem de sufletista si ma bucur mult de tot ca te cunosc!Tsine`o tot aSa`!!Toata aprecierea si tot respectul din partea mea`!!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, nu am cuvinte sa iti multumeesc! >:D< :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. u esti o minune...:*:*romanii au talent:))glm:)in orce caz ..nimic nui intamplator...:xsucces in continuare

    RăspundețiȘtergere