Vizitatori

marți

Special memory

Un singur tată am avut,
Pe care cândva l-am pierdut.
Atât de mult eu îmi doresc
Să îl revăd și să-i zâmbesc,
Să-i spun cât de mult îl iubesc.

Ai plecat și m-ai lăsat
Singură să cresc forțat,
Te simt aproape și mă-ntreb
Oare de ce mă lași să cred
Că viața mea depinde de a ta?

Dezamăgire peste tot,
Iubire absolut deloc.
Dorințele au dispărut,
Sunt doar impresii
Ce plutesc în vânt.

„Orice suflet este condamnat să tăinuiască măcar durerea unei amintiri.” (Cristian Neagu)




12 comentarii:

  1. Foarte frumoasa :(:X te besck:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ..Esti minunata..te admir pt tot ce faci..:*:*...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos`:x...:(

    super bolg:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc! >:D<
    Pupici pt. toti: :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos ceai scris mai sus..versurile...da t anunt unii nici nu lau cunoscut..nai dc sa t simtii pierduta.,stranjenita toata lumea merge...s noi l urma urmelor tot mergem...amu fiecare unde vrea:)capu sus..esti tare d tot:*:*tot asa s o sa ajungi sa fii c vrei u sa fii:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra,nu te cunosc,desi suntem din acelasi judet.Vreau doar sa iti transmit gandul meu.Dumnezeu a scapat in sufletul tau atata sensibilitate,incat faci oamenii sa lacrimeze.Fiecare cuvant din ceea ce zici isi are intelesul sau.Esti o fata puternica,si sa sti ca Dumnezeu ti`a dat o misiune foarte importanta pe acest pamant...Pe langa indiscutabila frumusete fizica,tu o ai si pe cea mai importanta:frumusetea interioara...foarte greu se gaseste asa ceva in ziua de azi.Ti`am citit blogul aproape in intregime,si am ramas foarte impresionat.Vreau sa o citez pe o prietena comuna(Cristina Iulia Pop).."am impresia ca te cunosc de o viata,sau as vrea sa te cunosc"..Intelegi ce vreau sa spun:).Ma bucur nespus ca Cel de Sus lasa astfel de persoane printre noi,care sa ne mai dea cate o palma,sa ne trezeasca la realitate.Tu ai fost fortata sa te maturizezi prea repede,insa ai in continuare acel gram de copilarie in tine.Te felicit,si ma voi ruga Domnului pentru sanatatea si gandurile tale cele bune!..cam asta am vrut sa iti spun pe scurt,nu vreau sa exagerez in vreun fel.Ai grija de tine si de tot ce ai mai drag,deoarece tatal tau e foarte mandru de tine,si o sa apara si acea persoana care sa iti spuna "Uite, apreciez persoana ta
    Și vreau să faci parte din viața mea."!...daca crezi ca mai gasesti putin loc in inima ta pentru un prieten,trebuie doar sa mi`o ceri.Iti multumesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru comentariul pe care mi l-ai lasat, Ale3xandrion. Mi-au dat lacrimile in timp ce citeam cele cateva randuri scrise de catre tine, insa au fost lacrimi de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur daca e asa.Meriti tot de e mai bun!Intreab-o pe Pop Cristina de mine,daca doresti sa imi acorzi putin loc in viata ta!..Alt mijloc de a te cunoaste nu am,deoarece imi da eroare cand iti trimit cerere de prietenie pe facebook:)..Apropo..Numele meu este Alexandru!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare bine! Cum ai numele pe facebook? Iti trimit eu cerere :D

    RăspundețiȘtergere