Vizitatori

vineri

Invitaţie

„Romantismul este parfumul ce transformă rătăcirea în trăire.” (Claudiu Ovidiu Tofeni)
   
   De unsprezece minute şi şapte secunde stau cu stiloul indispensabil în mână. Mă uit la peniţa de mult timp uscată şi deşi mi-e milă de ea, nu pot să o folosesc. E inutilă în momentul de faţă. Până-mi ies ideile la iveală, se va întări şi ultima picătură de cerneală. Ar fi de preferat să evit asta, mă străduiesc şi sper. Ceea ce mă frământă pe mine este ideea de a o invita pe iubita mea pretenţioasă la ceai. Am senzaţia că mă va respinge într-un mod subtil, în aşa fel încât să-mi dau singur seama, fără să-mi spună ea. Cum să-i spun ei, domnişoarei care consumă numai cafea şi băutură tare, că eu o invit la ceai?
Iubita mea, ştiu că eu sunt mereu veriga slabă, cu idei bune urmate de respingeri dureroase şi cu vise siropoase călcate în picioare de o realitate acră şi chiar mă simt vinovat când sunt pus în asemenea situaţii, de aceea, febleţea mea, mi-ar face o deosebită plăcere să-mi ocupi această seară liberă prin prezenţa ta într-un loc romantic, unde să fim numai noi doi, în preajma unui ceai. Ţin să te previn că nu va fi un ceai cu miere, ci unul cu lămâie, nu va avea aroma cu care eşti obişnuită, ci una specială. Voi fi în faţa uşii tale la ora 19:30, cu toată graba şi nerăbdarea posibilă. Promit că voi fi aranjat, aşa cum îţi place ţie şi-ţi voi aduce florile tale preferate! Aş fi cel mai fericit îndrăgostit dacă ai accepta sincera şi călduroasa mea invitaţie la ceai...
Cu dragoste,
 ...”

Oare a acceptat imprevizibila lui iubită invitația? Vom afla în curând...

2 comentarii: