Vizitatori

miercuri

Zâmbește

   Atunci când totul ți se pare gri, nu-l transforma în negru. Pune o pată albă de culoare și luminează-ți fața. E de ajuns să cauți repejor în "Depozitul Fericirii" un motiv care îți place mai mult, care te încurajează. Iar dacă nu-l găsești din prima încercare, închide depozitul și întoarce-te mai târziu, când sigur te va aștepta un alt motiv, la fel de nerăbdător de a-l îmbrățișa. Nimeni nu îți cere să te rogi, să speri, să visezi, ci doar să accepți realitatea, care are o grămadă de motive pentru a te face să zâmbești.
   Iar ești trist? Vino cu mine în depozit. Îți aleg eu un motiv datorită căruia ai putea fi fericit, dacă tu nu te poți decide. Waw! În această încăpere sunt mai multe lucruri decât mi-aș fi putut imagina, care ar trebui să-ți aducă zâmbetul pe buze. Chiar nu poți alege niciunul? Acum ai ocazia, gândește-te că alții nu au avut-o și nu o vor avea niciodată. Uite, tocmai am găsit cel mai aprins motiv pentru care trebuie să zâmbești: FAMILIA! A... încep să-mi dau seama de ce ai ezitat această alegere. Vei spune că familia nu este tot timpul într-u totul de acord cu tine, că-ți face mereu reproșuri, că te descurajează. Ei bine, dragă prietene, greșești. Te înșeli amarnic dacă tu crezi că așa stau lucrurile. Nu înseamnă că dacă nu îți dau dreptate de fiecare dată nu-ți sunt alături în fiecare secundă care se scurge din viața ta.
   Nici mie nu mi se pare corect că am pierdut din vedere un firicel de nisip care tocmai s-a scurs în clepsidră, în defavoarea noastră. Asta nu înseamnă că nu s-a scurs și cu toate acestea, tot zâmbesc. Și știi de ce? Pentru că am găsit soluția revederii firicelului: întorc clepsidra și mă uit atent la ea. Și tu poți să îndrepți lucrurile și să le privești altfel.
   Haide, nu mai fi supărat. Gândește-te că această clipă, a acestei minunate ore, din această zi însorită și din acest an plin de bucurie nu mai revine, oricum ai întoarce tu ceasul și calendarul. Of, dacă aș putea să-ți cumpăr un zâmbet, cât de discret ar fi el, aș face-o!


„Un zâmbet este o curbă care face totul drept.” (Phyllis Diller) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu