Vizitatori

vineri

Borcanul cu dulceață

E o dimineață-aiurea,
Astăzi nu doresc cafea,
Țin la sănătatea mea,
Nu mă pot pune cu ea!

Tocmai am văzut în față,
Borcanul plin cu dulceață,
Și urmează să-i desfac,
Folia roz, de pe capac.

Eticheta spune bine,
C-ar conține vișine.
Micul dejun natural?
Da... mi se pare normal.

Bucăți mari mă urmăresc,
Miami, ce-am să le halesc!
Nimic nu îmi mai doresc,
Nu vreau să o mai lungesc.

Simt miros de vișine,
Prima linguriță vine
Cu viteză-acum la mine,
Sper să îmi fie de bine!

Waw, borcanul fermecat
A stat bine la păstrat,
O dulceață-așa de bună,
Nu o las eu azi din mână!

Aroma mă fascinează,
Stomacul acum visează
La ceea ce mai urmează,
În această după-amiază.

Am ajuns să fiu zeiță,
Doar după o linguriță,
Aș avea o întrebare:
Ce devin în continuare?

 „Femeia e ca şi dulceaţa: odată umblat la ea, cu timpul se zahariseşte.” (Gheorghe Gurău)

5 comentarii:

  1. superba poezie !:)
    este foarte frumoasa !
    bravo !
    Am citit si celelalte posturi si sun minunate !
    Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  2. miami miami miai facut pofta...am una d cirese:x:xesti o dulceata d fata sa stii orce ar fi:*:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dary- Multumeeeesc! ;;)
    89- nu asta era intentia, sa iti fac pofta :)) si tu mi-ai facut pofta, cu ciresele :(
    multumesc :"> :*

    RăspundețiȘtergere
  4. cristos a inviata....sarbatori fericite:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat ca-nviat! Sarbatori fericite! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere