Vizitatori

sâmbătă

Bună dimineața!

De-ndată ce m-am trezit
Soarele a răsărit,
Mai devreme mi-a zâmbit,
Gest prin care m-a uimit.

Rar mi-e dat să am în viață
Asemenea dimineață,
În care mă spăl pe față
Sub oglinda mea măreață.

Deși sincer n-aș fi vrut,
Din păcate-a apărut
O problemă din trecut
Care cândva a durut...

Fără să o iau în seamă,
Mă gândesc că sunt o damă
Care știe să zâmbească,
Chiar și de-i o falsă mască.

Zăresc pe măsuța mea
O ceșcuță de cafea,
Ce-mi alină viața grea
Mai ales când gust din ea.

Printre cărțile din dreapta
Se ascunde poza ta,
De care nu voi uita,
Cu toate că tu ai vrea.

Acum iau micul dejun,
Bună dimineața-ți spun,
După care-am să te sun,
Să-ți spun că poți fi mai bun!

„Pe unde a trecut, a lăsat loc de bună ziua; în loc de bună dimineaţa.” (Victor Martin)

2 comentarii: