Vizitatori

duminică

Bine ai venit!

Se ascundea în lumea mare
Și mă-ntrebam: de ce n-apare?
Un glas puternic răspundea:
„Va fi cândva în viața ta.”

Dar eu doream să se arate
Și nu plecam nici pe departe,
Fără să văd omul din carte,
Așa cum e în realitate.

-Oricât ai încerca să fugi,
Niciunde nu o să ajungi
Și am să te găsesc îndată,
Nu știi cât sunt eu de șireată!

Vino cu mine, om plăcut,
Orice are un început
Și aș dori să-ți dovedesc
Că știu și vreau să te iubesc!

Un vis ciudat? Nici pe departe.
Citesc cursiv rânduri din carte,
Trăind povestea mea aparte,
În lumea care ne desparte.

Dar într-o clipă, el apare!
M-am bucurat nespus de tare,
Primind o dulce-mbrățișare
De la un om cu suflet mare!

Eu știu că el nu mai dispare,
E cea mai dulce-ntâmpinare,
Și vreau să strig în gura mare:
Nimic nu este la-ntâmplare!


„Anumite suflete par dure fiindcă sunt capabile de sentimente puternice care au uneori o durată extrem de mare, dar aparenta lor nepăsare şi cruzime sunt doar căi, cunoscute numai de ei, pentru a simţi mai puternic decât ceilalţi.” (Marchizul de Sade)

2 comentarii:

  1. minunata poezie !
    bravo !
    s-o tii tot asa ca faci o treaba minunata ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. s u esti dn cluj...sa vin l tn sa t ud:d:))ziii.:))c merem imd:)zii rpd nu uuita:*:*

    RăspundețiȘtergere