Vizitatori

vineri

Doamna toamnă

Toamna frunzele se-agită
Ca o minte zăpăcită,
Care numai nu-ncetează
Şi non-stop îmi fabulează.

Iar poteca-i colorată,
Mda, constat că şi plouată.
Ce să mai vrei de la toamnă?
Se comportă ca o doamnă.

Parfumată, dar cu mofturi
Stă cu nasul în compoturi
Şi nu se poate abţine...
 „Ce să mă mai fac cu tine?"

Numai nu te văd plecată,
Darămite dominată?
Fâlfâi frunzele prin curte,
Faci prea multe şi mărunte.

Draga mea toamnă în toi,
Ne mai aduci multe ploi?
Nu ştiu cât o să rezist,
Dar vreau să pleci, chiar insist!

Privirea ta e hotărâtă,
De a lăsa lumea mută.
A speriat şi soarele...
Ia-l, de unde nu e!

Acum sunt chiar indignată
De faţa ta arogantă
Care nu vrea să zâmbească...
Ştie doar să veştejească.

Critica e pe măsură.
Sper că nu vei mai fi dură.
Să văd cum vei debuta,
Căci voi fi pe urma ta!

Preţiosul meu cititor,
Toamna nu trece uşor,
Deci nu o mai enerva,
Iar acum, Trăieşte Clipa!

„Iubire târzie. Ultima floare în toamna sufletului.”  (Valeriu Butulescu)

4 comentarii:

  1. draguta poezie:) tot asa:Psucces in continuare:>d<

    RăspundețiȘtergere
  2. So i just stumbled upon your blog,am citit marea majoritate din ce ai publicat pe aici si am observat o oarecare amprenta in fiecare mesaj mai " scris din suflet si been through not pleasant things ".Well,ma gandesc ca probabil de aia si abordezi subiectele respective si probabil asta e modul in care te descarci de tot ce ai pe cap" de fapt ca urasc smile-u astacare e mega sec " anyway,imi place ce faci tu aici.As long as you can put out what's inside you and you don't hold it in...it's good !

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate versurile tale referitoare la toamna, care se pare ca n-o iubești prea tare. Dar permite-mi, dacă tot am ajuns din întâmplare pe pagina ta, sa-ți spun ca toamna este anotimpul cel mai minunat care poate exista. Cuprinde-n ea tot ceea ce poate dori un om: lumina, nori, bucurie, tristețe, împlinire dar mai ales multă multă bogăție adunată de-a lungul celorlalte anotimpuri. Cândva...sunt sigură c-o vei privi cu alți ochi. Felicitări pentru versuri.

    RăspundețiȘtergere