Vizitatori

duminică

Puterea iubirii

- De ce ai o privire atât de vagă? Priveşte-mă!
- Este orb... o voce puternică s-a auzit din întuneric.
- Vorbeşte! Vreau să îţi aud vocea. Te rog, spune ceva!
- Este mut.
- Totuşi, mă auzi? Reacţionează!!! 
Fata a întors capul, uitându-se cu ochii mari la umbră, fiind nedumerită. Aştepta un răspuns...
- Nu, nu te aude!
- De ce? Doream doar să îi spun, cât de mult îl iubesc! Îl voi îmbrăţişa! 
- Nu, stai! De ce eşti încăpăţânată? Tu nu vezi că este un simplu om de piatră? Piatră!
- La fel eşti şi tu... Ştiu că îmbrăţişarea mea îi va ajunge în suflet!
- Suflet? Glumeşti? Pietrele nu au suflet... de aceea sunt reci.
- Tu nu ai suflet! Dă-te la o parte!
Fata a îmbrăţişat timp de câteva minute omul de piatră...
- Vezi, ţi-am spus că este doar o piatră. Acum poţi să pleci!
Chipul fetei sclipea. Lacrimile îi erau aprinse, încât nu păreau reale. 
- Plângi? Îmi cer scuze. Numai că am vrut să...
- Nu plâng... Priveşte piatra! 
Băiatul se uita uimit.
- Poftim? Poţi să îmi explici şi mie ce înseamnă aceasta?
- Este o inimă de diamant! 
Stelele şi chipul fetei erau luminate de acest diamant superb.
- Spuneai că nu plângi. Atunci, de ce ai lacrimi pe faţă? A întrebat băiatul.
- Vezi tu, unele lucruri nu ţi le va explica nimeni, niciodată, pentru că nu înţelegi ce este iubirea. Dar un lucru este cert: Diamantul sufletului nu ţi-l poate fura nimeni!
Băiatul era uimit, neştiind ce să mai spună. Fata s-a întors, dorind să plece. Se uita la stele şi spunea în şoaptă: 
- Da! Mi-a dăruit lumina sufletului său, ca eu să fiu fericită pentru totdeauna! 
După câteva secunde inima de diamant s-a stins, iar fata s-a transformat în piatră...

6 comentarii:

  1. cate rautate si maretie s iubire de sine exista; intradevar multi dintre noi au sufletele reci ca de piatra.credinta,si iubirea te ajuta intradevar in domeniul asta:P un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, din păcate aşa e... An nou fericit şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult!!>:D<!Nu am mai citit demult ce ai scris tu pe blog...:d trebuie sa recuperez.

    RăspundețiȘtergere
  4. ms la fel.tot team vazut anu trecut prin oras :Pda no cum nu eram in cele mai bune relatii mio fost rusine ssa t salut:)app u cmf cum mai esti?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. crede si nu cerceta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lore, mulţumesc! 89... eu sunt foarte bine, mulţumesc. Adela, aşa e!

    RăspundețiȘtergere